Direktlänk till inlägg 4 juni 2016

Hågelbyparken

Av mormit - 4 juni 2016 16:42

Igårkväll hade vi en fin eftermiddag med jobbet i Hågelbyparken.
Eftermiddagen började med att vi fick lyssna till den duktiga ståuppkomikern Eric Löwenthal. Vi skrattade och svettades (en mycket varm dag var det och mycket skratt blev det). Mycket tänkvärt budskap!

Sen Sen bjöds ni på en smarrig buffé på loftet i Anna Gierts café i Hågelbyparken. Kaffe med god tryffel till serverades nere i caféet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mormit - 4 juni 2016 16:51

Idag har jag varit på loppis i Hågelby. Så skönt att det inte var lika varmt idag som det var igår. Jag handlade inte mycket men en blommig tunika och ett halsband blev det. Naturligtvis tog jag även en promenad i parken. I Brunnsparken satt jag ...

Av mormit - 3 juni 2016 20:49

Älskar syrener! När jag var liten så blommade syrenerna senare än nu, ungefär vid midsommar. På midsommaraftonen brukade min pappa gå ner till hagen nedanför vårt hus och såga ner några små björkar. Sen satte han dom vid vår trappa upp till ingånge...

Av mormit - 6 februari 2016 17:26


Nu har jag varit på mässan och det fanns mycket intressant att titta på. Men smakar det så kostar det. Hann med en intressant föreläsning om att köpa bostad i Spanien också. Tänk om man kunde bo där nere under vinterhalvåret och så komma hem när vår...

Av mormit - 6 februari 2016 13:49

Nu var det längesen jag skrev nåt här igen. Jag glömmer helt enkelt bort att skriva. Jag har så fullt upp med Facebook och Instagram. Nu sitter jag på pendeltåget mot Helenelund, jag ska till Kistamässan. Så här mitt i vintern så drömmer man sig ti...

Av mormit - 8 november 2015 20:46

Ikväll har jag skypat med barnbarnen. Det är så roligt att kunna se och prata med barnbarnen när det inte blir så ofta vi träffas. Idag berättade flickan att hon fått en Elsa-klänning och i julklapp önskade hon sig en Elsa-ring. Nu märker jag att jag...

Skapa flashcards