Alla inlägg under maj 2013

Av mormit - 17 maj 2013 17:44

Härlig eftermiddag....och nu grillar vi innan det blir för kallt att sitta ute.

Av mormit - 17 maj 2013 17:44

Härlig eftermiddag....och nu grillar vi innan det blir för kallt att sitta ute.

Av mormit - 17 maj 2013 14:57

Ja, det är en härlig tid nu, sol, värme, grönska...
Den här dagen blev extra bra. Först var jag på fritidsmässan i Huddinge. Sen sa mina kära arbetskamrater att jag kunde ta ut lite inarbetad tid på eftermiddagen. Så jag har haft det skönt här hemma på tomten i ett par timmar nu.
Ikväll blir det grillpremiär!

Av mormit - 17 maj 2013 14:57

Ja, det är en härlig tid nu, sol, värme, grönska...
Den här dagen blev extra bra. Först var jag på fritidsmässan i Huddinge. Sen sa mina kära arbetskamrater att jag kunde ta ut lite inarbetad tid på eftermiddagen. Så jag har haft det skönt här hemma på tomten i ett par timmar nu.
Ikväll blir det grillpremiär!

Av mormit - 9 maj 2013 12:59

Idag är vi hos barnbarnet! Har fått rå om henne lite alldeles själva, trevligt. Hennes föräldrar är på nån träff för blivande föräldrar. Det ska ju bli tillökning i familjen alldeles snart.
Det är så roligt att höra alla nya ord som kommit. Men än säger hon inte farmor och farfar.
Nu sussar hon och då tar vi siesta. Jag och katten ligger på balkongen och njuter. Det är verkligen en underbar utsikt!

Ovido - Quiz & Flashcards