Alla inlägg under juli 2013

Av mormit - 19 juli 2013 14:36

Här bodde jag i min barndom.

[Bild]

Av mormit - 15 juli 2013 22:12

Det blir inte mycket bloggande nu, prioriterar annat! Just nu tittar jag i gamla fotoalbum.
Måste lägga in några bilder på hästen vi hade när jag var liten.
Han hette Munter, men kallades SuraPelle!

Av mormit - 6 juli 2013 19:03

Idag har jag varit till Västerås, där var det Power Big Meet. En härlig tillställning med gamla raggarbilar i mängder.
Nu var det inte därför vi åkte dit, utan för att hälsa på hos barnbarnen och deras föräldrar.
Barnbarnen växer och utvecklas. Ett och etthalvtåringen pratar mycket och är ett riktigt charmtroll. Den lilla är bara tre veckor och vi kunde se att han växt en del sedan han var nyfödd.
Bilderna är från hemresan, tagna genom bilfönstret.

Ovido - Quiz & Flashcards