Alla inlägg under oktober 2014

Av mormit - 27 oktober 2014 10:03

Jag går på utbildning på måndagar. Det är en kurs i specialpedagogik. Ibland behöver man friska upp kunskaperna.
Det är roligt att träffa nya människor och utbyta erfarenheter, men så mycket nytt har jag inte lärt mig hitintills.
Att göra läxor är jobbigt, jag är ju inte van att plugga på fritiden. Nu står jag inför en liten utmaning, jag ska skriva en projektrapport. Men det ska väl gå det också. Jag ska börja ikväll, inte vänta till sista dagen som jag gjort med läxorna.

Av mormit - 24 oktober 2014 17:47

Nu har det åter igen blivit ett långt uppehåll i bloggandet. Vet inte varför det blir så, men det är väl så att man inte alltid har lust att skriva.
Nu är jag på väg hem från en begravning. En fin begravning. Min svåger sjöng och spelade dragspel. En sång hade han själv skrivit text och musik till.
Efter begravningen var det minnesstund på Högbo Brukshotell.
Nu sitter vi i bilkö! Det blev totalstopp vid Järva krog. Är det något jag ogillar så är det bilkö. Ja, kö till kassan i matbutiken är inte heller rolig förstås.

Ovido - Quiz & Flashcards