Alla inlägg under juni 2014

Av mormit - 29 juni 2014 17:56

Så fick jag då äntligen se mina gamla idoler Status Quo. Och inte nog med det! Jag såg dom i Kiruna och det var midnattssol. Så trevligt!

Av mormit - 29 juni 2014 17:48

På väg hem från några fina dagar i Kiruna. Jag måste säga att det är väldigt speciellt med midnattssol. Sol dygnet runt.
Så fick jag äntligen se en av mina gamla idoler, Status Quo! De var lika bra som förr om inte bättre t.o.m
Det är trevligt med såna här minisemestrar. Den här gången blev det fyra dagar.
Vi hann med att se en hel del i omgivningen också. Väldigt speciell natur.

Av mormit - 23 juni 2014 20:05

Var hos barnbarnen på midsommaraftonen och min sonhustru band de vackraste kransar jag sett till de små. De var så söta!

Av mormit - 23 juni 2014 07:34

Var hos barnbarnen på midsommaraftonen och min sonhustru band de vackraste kransar jag sett till de små. De var så söta!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av mormit - 23 juni 2014 07:17

Så var det vanlig måndag igen... Det har varit en del ledigheter de senaste veckorna. Skönt!
Inte fr att jag inte tycker om mitt jobb, för det gör jag. Det. Är lika varje år, jag blir så trött den här tiden. Det är mycket att göra i trädgården och svårt att hinna med. Och så blir det en hel del sittande med surfplattan förstås. Klart man hade mer tid förut innan datorerna fanns.

Ovido - Quiz & Flashcards