Alla inlägg den 20 mars 2013

Av mormit - 20 mars 2013 18:07

Har haft barnbarnet här på besök med sin pappa, sen i förrgår. Idag åkte de hem vid lunchtid. Tyvärr så har jag inte hunnit med att träffa henne så mycket eftersom jag jobbat. Men en stund på morgonen och en lite längre stund på eftermiddagen har det blivit. Jag är allt ganska avundsjuk på min man som fått förmånen att umgås med henne hela dagarna.
Igårkväll fick vi förtroendet och förmånen att få rå om henne alldeles själva. Det är kvalitetsid måste jag säga. Det blev allt från rida på gunghäst till bus i sängen och ett bad innan det var dags att sussa. Välling fick hon av sin yngste farbror. Som hon annars är lite avvaktande för.
Jag önskar att vi bodde nära varandra, så vi kunde umgås lite mera....eller mycket mera....

Ovido - Quiz & Flashcards