Alla inlägg den 4 juni 2016

Av mormit - 4 juni 2016 16:51

Idag har jag varit på loppis i Hågelby. Så skönt att det inte var lika varmt idag som det var igår.
Jag handlade inte mycket men en blommig tunika och ett halsband blev det.
Naturligtvis tog jag även en promenad i parken. I Brunnsparken satt jag länge och vilade. Det är så tyst och vilsamt där. Och vackert!
Det var hundutställning där idag så jag såg många olika sorters hundar med sina stolta ägare.
Två brudpar kom också dit och de var verkligen vackra. Jag såg dom igår när de var där och blev fotograferade.

Av mormit - 4 juni 2016 16:42

Igårkväll hade vi en fin eftermiddag med jobbet i Hågelbyparken.
Eftermiddagen började med att vi fick lyssna till den duktiga ståuppkomikern Eric Löwenthal. Vi skrattade och svettades (en mycket varm dag var det och mycket skratt blev det). Mycket tänkvärt budskap!

Sen Sen bjöds ni på en smarrig buffé på loftet i Anna Gierts café i Hågelbyparken. Kaffe med god tryffel till serverades nere i caféet.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards